Kampaaniad 2014

Back

06. AUGUST 2015

Mees peab olema viljakas

Mees peab olema viljakas 2014 sidrun thumb2014. aastal on puu- ja köögiviljade kampaania suunatud meeste toitumisharjumuste parandamisele. Räägime põhjustest, miks on tervislik puu- ja köögivilju süüa.

Meeste teadlikkus sellest, kui palju on tarvis süüa puu- ja köögivilju on madalam kui naistel. Samuti on nende seas vähem neid, kes teadlikult jälgivad, et nad sööksid piisavalt puu- ja köögivilju. Ebatervislik toitumine, sealhulgas ebapiisav puu- ja köögiviljade söömine, mõjutab kehakaalu. Ülekaaluliste naiste osakaal on 10 aastaga kasvanud 38%-lt 49%-ni ning meeste hulk 43%-lt 54,5%-ni. Meeste kaaluprobleem muutub ainult suuremaks, ülekaaluliste ja rasvunud meeste osakaal kasvab kiiremas tempos kui naiste oma.

Kampaania oli suunatud meestele vanuses 20-40.

Kampaania tunnuslause on „Mees peab olema alati viljakas". Soovitus on süüa minimaalselt 5 portsjonit puu- ja köögivilju päevas. See aitab tugevdada immuunsüsteemi, ennetada haigusi ning hoida normaalset kehakaalu ja vererõhku.

Kampaanias kasutati nii massimeedia kanaleid kui erinevate koostööpartnerite kanaleid. Sõnumit levitati teles, internetis, välimeedias. Kauplustes viidi läbi degusteerimisi jm aktsioone. Kampaania materjalid olid eksponeeritud kauplustes. Söögikohad tegid kampaania raames eripakkumisi. Kampaania veebilehelt leidis soovitusi tervislikuks toitumiseks ning retsepte inspiratsiooniks.

Kampaaniat rahastas Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfond programmi "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2013-2014" raames.

Loe ka kampaania pressiteadet.

Kampaania materjalid:

Plakatid

Veebileht

Retseptiflaierid 1 2

Teleklipid