Kampaaniad 2014

Back

31. MÄRTS 2017

Vähem on parem (sügis)

Vahemonparem 2014 sygis A2 EST 3Teine osa kampaaniast "Vähem on parem".

Kampaania kutsub üles inimest mõtlema, milline on alkoholi roll tema elus ning milliseid positiivseid muutusi võiks tema elus toimuda alkoholitarvitamise vähendamise tulemusel.

 

Alkoholitarvitamist ka inimest kahjustaval tasemel võib täna pidada Eesti ühiskonnas normiks. Inimestel on kalduvus alahinnata oma tarvitavaid koguseid ja tarvitamise riski, mõõdukana tunduvat alkoholitarvitamist ei peeta täna probleemiks. Harjumus erinevates olukordades alkoholiga lõdvestuda, meelt lahutada või stressi peletada on kerge tekkima ja alkoholitarvitamine võib hakata ületama riskipiire. Riskipiire ületades tõuseb märgatavalt tõsiste tervisehäirete ja haiguste risk. Kuid alkoholis sisalduv etanool on mürgine aine ja alkoholitarvitamine ei ole päris ohutu ühelgi tasemel.

Kampaanias jutustavad oma lugu erinevad inimesed, näidates, et hea elu ei pea sisaldama alkoholi, pigem vastupidi. Alkoholitarvitamise vähendamine mõjub hästi igale inimsesele, ükskõik kui palju ta täna tarvitab.

Kampaaniat rahastab Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfondi programmi "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2013-2014" raames.

Kampaania materjalid

Välimeedia plakatid 1 2

Teleklipid "Party girl", "Pereisa", "Ekstremist"