Kampaaniad 2012

Back

31. MÄRTS 2017

Vabanduse leiab alati (sügis)

Vabanduse_leiab_alati_sygis2012_est_thumbKampaania on jätk 2012. aasta veebruaris ja märtsis toimunud kampaaniale "Vabanduse leiab alati", mis räägib alkoholi pikaajalistest kahjulikest tervisemõjudest.

Kampaania sihtrühm on 25-44-aastased inimesed, kes joovad alkoholi üle riskipiiride. Kampaania teadvustab, et ka mõõdukas alkoholitarvitamine kätkeb endast riske tervisele ning teeb organismile kahju. Esimesed märgid alkoholi mõjust tervisele ei ole sageli ohtlikud ning neid kiputakse tahtlikult või tahtmatult seostama muude põhjustega kui alkohol.

Uuendusena toodi kampaania ajal välja alkokalkulaatori mobiiliversioon. Alkokalkulaatorit saab kasutada nii ühekordse abimehena kui ka päevikuna alkoholitarbimise pikemaajaliseks jälgimiseks, järelduste tegemiseks ning vajadusel tarbimise vähendamiseks. Selle leiab veebiaadressilt alkoinfo.ee või otselingina kalkulaator.alkoinfo.ee.

Veebilehel alkoinfo.ee oli võimalik jagada spetsialistidega oma muret alkoholi teemal ja küsida küsimusi. Küsimustele vastasid üldarst, psühholoogid ja psühhiaatrid.

Kanalid olid telereklaam, välimeedia, raadio, trükireklaam, internetireklaam, samuti jagati kampaania materjale perearstikeskustes ja polikliinikutes. Ida-Virumaal olid kampaania materjalid lisaks ka ühistranspordis.

Kampaania raames toimus ka konverents "Teadmistelt tegudele" ning anti välja alkoholteemaline erileht, mis ilmus ajalehe „Postimees" vahel.

Kampaania kestis 5. novembrist 25. novembrini 2012.

Kampaaniat rahastas Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfondi programmi "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2012" raames ning see on osa Tervise Arengu Instituudi tegevuskavast alkoholikahjude vähendamiseks.

Kampaania materjalid:

Välimeedia plakatid: õlu, vein

Kampaania erileht

Voldik "Alkoholitarvitaja meelespea"

Teleklipid "Õlu", "Vein"