Projekti “Tubakast Lahti” juht Marika Ratnik loodab, et kioskist sigaretipaki ostja pöörab kampaania kleebisele tähelepanu ja hakkab rohkem mõtlema oma tervisele.
„Juba aastaid kestnud projekti eesmärkideks on propageerida mittesuitsetamist, tõsta elanikkonna üldist haritust ja teadlikkust suitsetamise kahjulikkusest ning ennetada suitsetamisharjumuse tekkimist,” lisas Ratnik.
R-kioskitele paigutatava suitsetamisvastase reklaami eesmärgiks on toetada ka rahvusvahelist tubakast loobumise võistlust “Loobu ja Võida”, mis kestab 2.-29. maini. Võistluses on võimalik osaleda igal täiskasvanud suitsetajal, kes soovib edaspidi säästa tervist ja elukeskkkonda. Võistluse osavõtutalongid avaldatakse Linnalehes ja kohalikes lehtedes.
Maailma Tubakavabal Päeval, 31. kuulutatakse välja ka “Loobu ja Võida” võistluse võitjad.
Lisainfo:
Marika Ratnik
Tervise Arengu Instituudi
projekti “Tubakast Lahti” juht
50 42 406
Kioskireklaam