Sihitud internetikampaania eesmärk oli suurendada teadlikkust ohutust pidutsemisest suvisel festivalihooajal. Kampaania oli eelkõige suunatud festivalide- ja muusikasündmuste külastajatele, kellel kas endal või sõpradel on olnud kokkupuuteid narkootikumidega. Kampaania oli nii eesti kui vene keeles.
Kampaania periood:
15.07–09.08.2019
Kampaania sihtrühm:
Festivalide jt muusikasündmuste külastajad vanuses 18–35:
- inimesed, kes hakkavad huvi tundma narkootikumide vastu või kellel on kokkupuude (kas endal või sõpradel) narkootikumidega;
- narkootikumide tarvitajad, kes on teinud seda pikema aja vältel
Kampaaniakanalid:
• Facebook ja Instagram
• Google Display reklaamivõrgustik
• YouTube`i reklaam
• Google otsingu reklaam
Reklaamide puhul kasutati asukohapõhist sihtimist ehk reklaame suunatakse kasutajale asukohapõhiliselt konkreetse festivali ajal.
- 18.-20.07 Beach Grind (Pärnu)
- 25.-28.07 Kalana Sound (Hiiumaa)
- 25.-28.07 Viljandi Folk (Viljandi)
- 26.-28.07 Positivus (Salacgriva /Latvia)
- 26.-28.07 East Beach Fest 2019 (Narva-Jõesuu)
- 26.-28.07 Võsu Rannafestival (Võsu)
- 02. -03.08. Intsikurmu Festival (Põlva)
- 09.08. Wagwan Festival (Tallinn)
Reklaamile klõpsates suunati kasutaja lehekülgedele:
EST https://www.narko.ee/tarvitajad/6-nouannet-festivalide-kulastajatele-narkokahjude-vahendajalt/
RUS https://www.narko.ee/ru/potrebiteli/6-sovetov-dlya-posetitelej-letnih-festivalej-ot-rabotnikov-snizheniya-vreda/
Sõnumid:
- Enne kui festivalil teed, loe narko.ee
- Kui festivalil teed, vähenda riske. Loe narko.ee
- Kui sõber festivalil teeb, ära kaota teda silmist. Loe narko.ee
Kampaania visuaalid:
https://youtu.be/LCrAOoE-LMI
https://youtu.be/DlESe-3MnOQ
https://youtu.be/xoefzY7dftY
https://youtu.be/pgJmZyDHbs4
https://youtu.be/Qd3Uk6j1s7M
https://youtu.be/rnRa6IRkiQc