TAI kampaania „Aitab kah! Sööme tervislikult!“ eesmärk oli öelda noortele, et sööma peaks tervislikult ja tasakaalustatult ning magusaid ja soolaseid näkse on soovitav vältida.
Kampaanias tegid kaasa kaks tuntud youtuberit - Martti Hallik ja Victoria Villig - , kelle videosid jälgivad kümned tuhanded inimesed. Youtuberid esitasid noortele väljakutse ise toitu valmistada ja oma toidupilt instagrami üles laadida. Üleskutse oli valmistada hommikuputru, munarooga, pastarooga, ahjuköögivilju ja tatraputru lisanditega. Kampaania lõpus said kümme parimat koos väljakutsujatega süüa valmistada.
Sihtrühm: 14-18. aastased noored
Eesmärk: et noored asendaksid ebatervislikud snäkid ja energiajoogid tervislikuma alternatiiviga ja nn normaalse toiduga
Kampaania aeg: 13. november – 09. detsember 2018
Kampaaniakanalid
• Youtube
• Instagram
• Facebook
Bännerid suunasid http://fiidikaru.toitumine.ee/soome-tervislikult/ veebilehele, kus oli noortele mõeldud tervisliku toitumise sõnum.
Lisaks saadeti koolidesse ka plakatid, mis kutsusid noori väljakutses osalema.