Kampaania eesmärk oli juhtida tähelepanu e-sigareti, huuletubaka ja vesipiibu terviseohtudele. Kampaania sõnum: e-sigaret, vesipiip ja huuletubakas pole nii ohutud, kui arvad.
Kampaania sihtrühm oli peamiselt 16-24aastased, e-sigareti puhul ka vanemad.
Sõnumid kampaaniamaterjalidel
- Vesipiip ei ole nii ohutu, kui arvad. Tunnine vesipiibuseanss võrdub 100 sigareti suitsuga.
- Snus ei ole nii ohutu, kui arvad. Huuletubakas lagundab hambaid ja põhjustab vähki.
- E-sigaret ei ole nii ohutu, kui arvad. Veipimine tekitab kopsudes samasuguseid muutusi kui tavalise sigareti suitsetamine.
Kampaania aeg: 10. aprill - 7. mai 2017.
Kampaaniakanalid
Tegu on korduskampaaniaga ning kasutame suuresti eelmisel aastal valminud materjali. Teavitus toimub vaid internetis, sh tubakainfo.ee lehel ja Facebookis.