Ühiskonnas on probleemiks mustvalge arusaam alkoholitarvitamisest – on need, kellel on probleem ning ülejäänud tarvitavad mõõdukalt. Viis, kuidas ühiskonnas alkoholitarvitamisest mõeldakse, on takistuseks alkoholi liigtarvitamise tunnistamisele.
Kampaania peamine eesmärk oli aidata inimestel märgata alkoholi liigtarvitamist selle varases staadiumis. Laiem eesmärk oli laiendada probleemse alkoholitarvitaja kuvandit, mis aitaks kaasa alkoholiprobleemi tunnistamisele.
Kampaania oli suunatud 25-45-aastastele inimestele, kes on alkoholi liigtarvitajad. Kõnetada sooviti just inimesi, kes on probleemi kujunemise varajases staadiumis.
Inimesi suunati tegema AUDIT testi alkoinfo.ee lehel, et saaeda objektiivne pilt oma alkoholitarvitamisest. Testi tulemusest tulenevalt saame inimesi suunata info või teenuste juurde, mis aitab tarvitamist vähendada.
Kampaania aeg: 29. mai - 18. juuni 2017
Kampaaniakanalid
televisioon
välimeedia
bännerid internetis
materjalid alkoholileti juures
alkoinfo.ee ja Facebook
Kampaania teine osa on plaanis novembris.