Kampaaniad 2016

Back

03. JAANUAR 2019

Teavitus alternatiivsetest tubakatoodetest

alternatiivtubakasKampaania eesmärk oli juhtida tähelepanu e-sigareti, huuletubaka ja vesipiibu terviseohtudele. Kampaania sõnum: e-sigaret, vesipiip ja huuletubakas pole nii ohutud, kui arvad. 

Kampaania sihtrühm oli peamiselt 16-24aastased, e-sigareti puhul ka vanemad.

Sõnumid kampaaniamaterjalidel

  • Vesipiip ei ole nii ohutu, kui arvad. Tunnine vesipiibuseanss võrdub 100 sigareti suitsuga.
  • Snus ei ole nii ohutu, kui arvad. Huuletubakas lagundab hambaid ja põhjustab vähki.
  • E-sigaret ei ole nii ohutu, kui arvad. Veipimine tekitab kopsudes samasuguseid muutusi kui tavalise sigareti suitsetamine.

Kampaania aeg: 10. aprill 2016 - 7. mai 2016

Kampaaniakanalid

Tegu on korduskampaaniaga ning kasutame suuresti eelmisel aastal valminud materjali. Teavitus toimub vaid internetis, sh tubakainfo.ee lehel ja Facebookis.